Vascar lansează prima campanie de fidelizare a clienților

Postat in: 15 feb. 2017

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne și conserve din România, își recompensează clienții prin intermediul cardului de fidelitate, ce oferă beneficii suplimentare și promoții dedicate. De acum, clienții care cumpără mai mult din magazinele Vascar și Moldova în Bucate economisesc mai mult!
Cu cardul de fidelitate Vascar, clienții cumulează bani la fiecare tranzacție, pentru că o parte din banii cheltuiți se întoarce înapoi pe card. În plus, aceștia beneficiază de promoții exclusive și discounturi speciale cu ocazia zilei de naștere sau onomastică.
„Pentru noi, clienții sunt e pe primul loc. De aceea, ne propunem să le oferim experiențe unice și mese gustoase, le respectăm exigențele și încercăm mereu să ne ridicăm la nivelul pe care și-l doresc pentru a fi oricând prima opțiune în alegerile lor”, spune Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.
Cei care doresc să beneficieze de avantajele cardului de fidelitate pot solicita emiterea lui, gratuit, prin completarea unui formular de aplicare.
„Loialitatea clienților este foarte importantă pentru noi și ne bucurăm să le oferim acum beneficii suplimentare de fiecare dată când fac cumpărături”, adaugă Vlad Ciuburciu.