Vascar, unul dintre principalii producători locali de preparate din carne, anunță o creștere de 14% a cifrei de afaceri în primele 6 luni, față de acceași perioadă a anului trecut.
Cea mai importantă evoluție este înregistrată de segmentul preparatelor din carne, unde vânzările au crescut cu 24% în primele 6 luni din 2016, față de primul semestru al anului trecut. Aceeași categorie a marcat o creștere în volum de 26%.
„Succesul gamei complete „Moldova în Bucate” are o contribuție importantă în evoluția indicatorilor de business din ultimele luni. Cele mai căutate produse sunt specialitățile țărănești – șunca Praga, crenwurștii din piept de pui, salamurile și cârnații premium, preparate după rețete din bucătăria tradițională moldovenească. Extinderea distribuției în București, prin creșterea semnificativă a numărului de magazine tradiționale partenere, și dezvoltarea rețelei de IKA susțin obiectivul nostru strategic de a deveni un brand național preferat de toți românii, indiferent de regiunea de unde provin”, spune Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.
Sub brandul „Moldova în Bucate” Vascar produce o gamă completă de preparate din carne și mâncăruri la cutie după rețete tradiționale. De la specialități țărănești (mușchi file, ceafă de porc, șunculiță, pastramă), produse crud uscate (diverse tipuri de salam – salam Sinaia, salam banațean, salam bavarez, salam unguresc – cârnați, mușchi file), salamuri, cârnați, crenvurști, parizer, tobă, semi preparate (mici) la mâncăruri la cutie (ciorbă rădăuțeană, ciorbă de fasole cu afumatură, sărmăluțe, chiftele cu sos, ciolan cu fasole, costiță, cârnăciori cu fasole, tocăniță de cartofi cu pulpă de porc, ghiveci de legume).