Vascar anunță o creștere de 34% a vânzărilor la preparatele din carne, în primele 4 luni

Postat in: 12 mai 2016

• Vânzările la preparatele din carne au crescut cu 34% în primele 4 luni, cu cea mai mare expansiune pe segmentul specialităților tradiționale țărănești
• „Moldova în Bucate” reprezintă 30.6% din vânzările companiei, la 6 luni după lansarea gamei complete
• Categoria conserve – mâncare la cutie a înregistrat o creștere valorică de 43% față de aceeași perioadă a anului trecut

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne din România, a înregistrat o creștere de 34% a vânzarilor la preparatele din carne în primele 4 luni din 2016, față de aceeași perioadă a anului trecut. Cea mai mare creștere este reprezentată de vânzările de specialități țărănești din gama premium „Moldova în Bucate”.
„La 6 luni de la extinderea gamei „Moldova în bucate” și în categoria de preparate din carne, aceasta a ajuns să reprezinte 30,6% din vânzările de preparate ale companiei. Cele mai bine căutate produse sunt specialitățile țărănești – șunca Praga, crenwurștii din piept de pui, salamurile și cârnații premium. Reducerea TVA-ului la alimente de la 24% la 9% a condus, pe de o parte, la orientarea clienților către produse de calitate superioară, și pe de altă parte, la creșterea în volum a vânzărilor”, spune Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.
O creștere semnificativă a vânzărilor este înregistrată și la categoria conserve – mâncare la cutie. Astfel, vânzările din acest segment au crescut cu 43% în primele 4 luni din 2016, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Sub brandul „Moldova în Bucate” Vascar produce mâncăruri la cutie după rețete din bucătaria tradițională moldovenească: ciorbă rădăuțeană, ciorbă de fasole cu afumătură, sărmăluțe, chiftele cu sos, ciolan cu fasole, costiță și cârnăciori cu fasole. Gama de mâncăruri s-a îmbogățit recent cu încă două sortimente: tocăniță de cartofi cu pulpă de porc și ghiveci de legume, un produs de post.