La Vascar, clienţii sunt pe primul loc. Ne gândim la ei în fiecare moment. De aceea, facem eforturi pentru a le oferi experienţe unice şi mese gustoase, le respectăm alegerile şi exigenţele şi ne propunem zilnic să ne ridicăm la nivelul pe care şi-l doresc. Să fim mai buni în tot ceea ce facem.
Responsabilitatea faţă de consumator ne îndeamnă să investim în calitate, în cele mai performante tehnologii de preparare a cărnii, să inovăm continuu şi să respectăm cele mai înalte standarde de siguranţă. De aceea, încurajăm o conduită de business bazată pe dedicare, integritate, onestitate şi transparenţă.
Calitatea este valoarea fundamentală care defineşte şi modelează cultura noastră antreprenorială, fundaţia pe care se sprijină activitatea noastră de zi cu zi şi recunoaşterea Vascar pe piaţă.
Încurajăm spiritul de echipă şi suntem conştienţi că doar perfecţionându-ne din interior putem oferi clienţilor şi societăţii un exemplu de profesionalism şi excelenţă. Vascar este un membru activ al comunității și susţine cauze sociale din trei domenii majore: educație, mediu şi sănătate.